מה הם צ'קים מעוצבים?

צ'קים מעוצבים הינם צ'קים עסקיים עם או בלי לוגו חברה, במגוון צבעים ועיצובים מותאמים לעסקים. שיקים ממוחשבים ופנקסי צ'קים ידניים יכולים להיות מעוצבים בהתאמה לצורכי חברתכם. שימוש בצ'קים מעוצבים מאפשר לאלפי עסקים ליהנות מייחודיות, מיתוג ולשדר רצינות גם בפרטים הקטנים. חשוב לציין, עיצוב על גבי צ'קים עסקיים מגביר גם את אבטחת הצ'ק ומקשה על זייפנים, במיוחד עם השיקים שלכם עם הטבעה מתכתית ייחודית שלא ניתן לזייף בסריקה. אז מה הם היתרונות בצ'קים מעוצבים ולמה צריך לשים לב…?

צ'קים מעוצבים עם לוגו – היתרונות

אבטחה – כל הצ'קים אשר מופקים בבית דפוס אשר מתמחה בהפקות מסוג זה, מודפסים על נייר בטחוני. בין אם אלו צ'קים מעוצבים או, נייר צ'קים שאתם מקבלים הינו בטחוני וייחודי. נייר צ'קים בטחוני במשקל 92 גרם, בעל ריאקציה כימית למניעת זיוף. אם בניסיון לזייף את הצ'קים שלכם ינסו להשתמש בחומרים כימים שונים למחיקה או גירוד הפרטים מהצ'ק שלכם, הזייפנים יקבלו "הפתעה" לא נעימה. אם אתם רוצים להיות עוד יותר בטוחים פשוט תזמינו צ'קים שמופקים על נייר בטחוני שנקרא טופ+ , נייר עם שבבים זרחניים בתוך הנייר והטבעת מים ייחודית כמו בשטרות מזומנים לצורך אימות והגנה. ניתן לראות את השבבים בעזרת פנס אולטרה סגול.

ייחודיות – כאשר לקוח שלכם או עובד שלכם מקבל צ'ק מעוצב עם לוגו חברה, הוא מקבל לידיו צ'ק שמעיד על רצינות החברה ועל ייחודיות חברתכם. כאשר יקבלו את הצ'ק המעוצב עם לוגו חברתכם ליד, לא יהיה ניתן להתבלבל, הצ'ק ייחרט להם בזיכרון בזכות הייחודיות שלו.

אנו ממליצים לבדוק אפשרות להוספת הטבעת לוגו בזהב או בכסף (הטבע מתכתית) במרכז הצ'ק אשר תהיה לא רק ייחודית אלה גם תוסיף אקסטרה הגנה לצ'ק שלכם.

מיתוג צ'קים מעוצבים במיוחד כאלה עם לוגו חברה, נחרטים בזיכרון מקבל הצ'ק מיד עם קבלתו ליד. צ'קים מעוצבים אשר מועברים לידי עובד, ללקוח, ספק מיד מבינים שמדובר בעסק רציני אשר מבין את חשיבות המיתוג ומבינים שעסק זה רוצה ליצור רושם. צ'ק ממותג יוצר רושם של חברה עם הבנה בצורך לשדר רצינות, אמינות ויוקרה.

אישור בנק, בלי ללכת לבנק – כאשר רוצים להזמין צ'קים מעוצבים מבית דפוס מומחה, אין צורך ללכת פיזית לבנק. כל מה שאתם צריכים זה לתאם עם בית הדפוס את פרטי ההזמנה שלכם כמו, כמות הצ'קים, העיצוב, הלוגו, עם או בלי למוטב ועוד. לאחר מכן תקבלו מבית הדפוס טופס לאישור בנק במייל או בווטסאפ – מה שנח לכם. ממלאים את הפרטים של העסק שלכם, מחתימים מורשה חתימה וזהו בעצם… שולחים לבנקאי שלכם אונליין מבלי לקום מכיסא המשרד. כל מה שנותר זה להמתין שהבנק יחזיר את הטופס חתום… ומתחילים בהדפסת צ'קים שלכם.

עמידה בתקנים – כל סוגי הצ'קים כולל צ'קים מעוצבים חייבים להקפיד להדפיס בהתאמה לתקנים של בנק ישראל. כל סוגי הצ'קים חייבים לעמוד בתקן 501. בית דפוס עסקי כמו קווים הפקות דפוס, מקפיד על כל הנהלים ועומד בכל התקנים של בנק ישראל וכלל הבנקים. גם צ'קים מעוצבים אשר מותאמים במיוחד לכל סוג תוכנת הדפסת צ'קים חייבים לעמוד בתקנים. ראו מידע נוסף בנושא תוכנה להדפסת צ'קים. יש צורך ברמת התאמה גבוה במיוחד בצ'קים מעוצבים. חשוב שיהיו גם מותאמים לתוכנות השונות, כדי להקל על הפקה של מאות ולעיתים אלפי צ'קים בחודש בקלות וללא מאמץ.

צ'קים מעוצבים עם לוגו

מה כדאי לבדוק לפני תהליך הדפסת צ'קים מעוצבים?

הדפסת צ'קים מחוץ לכותלי הבנק עשויה להיות מאתגרת, אם לא בודקים היטב אצל מי מדפיסים. לכן, כדאי לבדוק כמה דברים שיעזרו לכם לקבוע אם פניתם למקום הנכון:

מקצועיות
ראשית בדקו האם בית דפוס אליו פניתם הינו מתמחה בהפקות דפוס לעסקים והאם מתמחה בהפקת צ'קים לעסקים. בדקו האם החברה אליה פניתם הם המפעל המדפיס את הצ'קים או האם הם עובדים בקבלנות דרך צד שלישי. אם הינם עובדים דרך קבלנים זהו אחד הפתחים הכי גדולים לצרות, אי הבנה של צרכי הלקוח, אי התאמה בין מה שמתבקש למה שמקבלים בפועל ועוד. תבדקו אם ישנן ביקורות של לקוחות על החברה בה תרצו להזמין, אל תתביישו לבקש גם הבית עסק עצמו שיכווינו אתכם לראות ביקורות ו/או חוות דעת של הלקוחות שלהם.

שירות
שירות ללקוח זה קודש הקודשים, חברה שלא יודעת לתת שירות טוב ללקוחות שלה לרוב גם לא תספק מוצר שתהיו מרוצים ממנו. חפשו חברה שתיתן לכם מענה מהיר, זמינות למענה על כל שאלה או בקשה הנוגעים למוצר אותו אתם בודקים, האם נותנים הדרכה, הכוונה והאם סבלניים כלפיכם. בדקו אם יש המלצות ברשת על החברה אליה פניתם, ביקורות של לקוחות הם כמעט הדבר הכי חשוב לשקיפות מול לקוח. לקרוא או לשמוע ביקורות על החברה לרוב תיתן לכם את ההבנה לגבי יחס העובדים ללקוחות, טיב המוצר, זמינות, יעילות ומה היא רמת השירות אותו תקבלו.

אבטחה

לאחר שבחרתם את החברה שאיתה תרצו להתקדם ולהדפיס בה את הצ'קים המעוצבים שלכם, תבדקו איזה הגנות מציעים לכם. בית הדפוס בו תבחרו להדפיס את הצ'קים שלכם צריך לספק אמצעי אבטחה למניעת זיוף בסריקה, גניבות, שכפול, ניסיונות לגרד ולשנות את ההדפסה על גבי הצ'ק. ראשית וודאו שאתם אכן מקבלים אישור בנק מהבנקאי שלכם בשביל להדפיס בבית דפוס, כמובן שהתהליך יהיה מהיר יותר ואמין יותר אם תבחרו בית דפוס מיומן עם ניסיון וותק שהבנקים כבר מכירים לאורך השנים. בדקו אם הנייר אותו מספקים לכם הינו בטחוני ועומד בסטנדרטים של הבנקים. בדקו אם הצ'קים מודפסים דיגיטלית והדיו לא עמיד או אם מדפיסים במכונות דפוס אופסט בשימוש בצבעים ביטחוניים. תמיד תשאלו על אמצעי הגנה נוספים שיכולים להציע לכם. לדוגמא בצ'קים עסקיים מומלץ מאוד להוסיף הטבעה מתכתית בגוון זהב או כסף שתיתן הגנה גבוה מזייפנים שינסו לזייף בסריקה.

לסיכום…

הדפסת צ'קים מעוצבים עם לוגו לעסק שלכם תספק לכם עוד פן של מיתוג לעסק. תקפידו על בחירת בית דפוס מקצועי שידע לתת לכם מענה על כל ההיבטים החשובים בתהליך זה. אל תוותרו על המקצועיות, השירות וכמובן על אבטחה. אם אתם רוצים לתת לעסק שלכם עוד בוסט של מיתוג, שיראו אתכם כעסק שמשקיע באיכות, בנראות ובאבטחה? הזמנת צ'קים מעוצבים תיתן לכם מענה לכל הפרמטרים הללו.

  • צ'קים מעוצבים לעסקים

צ'קים מעוצבים לעסקים

24/08/2023|

מה הם צ'קים מעוצבים? צ'קים מעוצבים הינם צ'קים עסקיים עם או בלי לוגו חברה, במגוון צבעים ועיצובים מותאמים לעסקים. שיקים ממוחשבים ופנקסי צ'קים ידניים יכולים להיות מעוצבים בהתאמה לצורכי חברתכם. שימוש בצ'קים מעוצבים מאפשר [...]

  • הדפסת צ'קים לעסקים

הדפסת צ'קים לעסקים – היתרונות!

06/06/2023|

הדפסת צ'קים לעסקים בבית דפוס  כאשר אתם מזמינים צ'קים עסקיים על נייר חלק בחברה שמתמחה בהפקות הדפסת צ'קים לעסקים, אחד היתרונות הבולטים הינו היכולת לבצעה שינויים בהתאמה לכל לקוח. כל השינויים וההתאמות מתבצעים תוך הקפדה [...]