תוכנת שליטה מרחוק הינה תוכנה המאפשרת שיתוף של שולחן העבודה במחשב. ניתן לבצע העברת קבצים בין מחשבים, שיחות ועידה באינטרנט, אפשרות לניהול מרחוק. ייצור פגישה מקוונת והפעלה מרחוק של סביבת שולחן העבודה ממחשב אחר. כדי להתקין את התוכנה יש צורך בגישת מנהל המערכת ואישורו, אולם כל משתמש יכול להפעיל אותה. כאשר מריצים את התוכנה על גבי המחשב, המשתמש מקבל מספר מזהה וסיסמה, פרטי נגישות שבאמצעותם אפשר ליצור חיבור עם משתמש אחר.

תוכנת שליטה מרחוק – כל מה שחשוב לדעת

כדי להשתמש בתוכנות שליטה מרחוק מערכת ההפעלה חייבת להיות מחוברת לרשת האינטרנט. ללא גישה לאינטרנט, לא תהיה אפשרות להתחבר לאחת מהתוכנות הרבות המציעות שליטה מרחוק. איכות החיבור לתוכנת השליטה מרחוק תלויה במידה רבה בקצב החיבור לרשת האינטרנט.

יש סוגים שונים של תוכנות שליטה מרחוק, חלקן בתשלום וחלקן חינמיות. תוכנות רבות מאפשרות ביצוע של מגוון תכונות המועילות מאוד לעבודה המשרדית. למשל, העברת קבצים, צ'ט קולי או טקסטואלי של כל המשתמשים המחוברים למחשב מסוים, שליחת הודעות טקסט למשתמש במחשב המרוחק… תוכנות המשלבות פגישות און ליין בשילוב מצגות והדרכות, אפשרות לגרירה והדבקה של קבצים ממחשב מרוחק למחשב שלכם. שליחה של עבודת הדפסה למחשב מרוחק, פתרון של תקלות יום יומיות ותחזוקה שוטפת של מערכות המחשב בארגון.

ההתחברות מרחוק נועדה גם כדי לתת לכל אדם או לכל איש שרות שאתו אתם עובדים אפשרות של שליטה מרחוק. נותנים לאיש שרות לבצע פעולות נחוצות ודחופות באותו הרגע. התוכנה חוסכת זמן יקר, במקום לחכות ימים לשרות של טכנאי המגיע עד לבית, לדוגמה, תוכלו לקבל שירות באמצעות תוכנת שליטה מרחוק.

כמעט בכל תוכנה אפשר להגדיר את רשימת המשתמשים המורשים במערכת ומספר מצבים של שליטה מרחוק. ניתן להגדיר שליטה מלאה או צפייה בלבד כאשר רואים את המחשב המרוחק ואת הפעולות המתבצעות עליו, אך ללא יכולת לתפעל אותו. תוכנות רבות מאפשרות תמיכה ממגוון רחב של מכשירים, מטלפון סלולארי, מטאבלט וממחשב אישי נייד או נייח.

בעידן הקורונה כאשר חלק גדול מהעובדים החלו לעבוד מהבית, תכנת שליטה מרחוק מאפשרת לשמור על רצף עבודה. תוכנת שליטה מרחוק תעזור לכם למנוע עד כמה שאפשר פגיעה בעבודה השוטפת של עסקים, חברות וארגונים. באמצעות התוכנה העובדים יוכלו להמשיך לעבוד כאילו הם עובדים מהמשרד בלי להסתכן בהדבקה מיותרת מול קהל הלקוחות והספקים של בית העסק.

 

מומחים רבים חוזים כי גם לאחר עידן הקורונה תידרש פחות נוכחות פיזית במשרד וכי נגיף הקורונה רק זירז את אפשרות העבודה מהבית. אין מחלוקת שכדי לאפשר עבודה יעילה מהבית או מכל חלל אחר מחוץ למשרד, תוכנת שליטה מרחוק תיהפך לתוכנת חובה בכל משרד.

לעומת היתרונות הרבים של תכנת שליטה מרחוק קיימים גם מספר חסרונות. תלות בחיבור לרשת האינטרנט, וככל שהחיבור לרשת יהיה יותר חלש כך רבים הסיכויים להפרעה בתקשורת השוטפת.

העברה של קבצים נגועים ותוכנות זדוניות כמו כופר, סוסים טרויאנים ואיומים נוספים. כדי להתגבר על האיומים השונים חשוב להגדיר את רשימת המשתמשים המורשים. אפשרו הורדה של קבצים רק כאשר אתם יודעים בבירור מאין הגיעו וסרקו קבועה את כל הקבצים באמצעות תוכנת אנטי וירוס עדכנית.

חשוב לעדכן את העובדים כי השיטות שבהן משתמשים התוקפים הן שיטות פשוטות למדי הכוללות בעיקר הונאות הנדסה חברתית בהודעות דואר אלקטרוני. ולכן נקיטה במספר אמצעי זהירות פשוטים יכולה למנוע את הדבקת המחשב בתוכנות כופר.

תוכנת שליטה מרחוק יכולה להיות מסוכנת רק אם לא משתמשים בה כראוי. שימוש נבון וזהיר בתוכנה יאפשר גישה רק למי שאתם בוטחים בו ולאנשים או לחברה שאותם אתם מכירים כגורמים אמינים. תשתמשו בתוכנה בחוכמה, תוך כדי נקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים. תוכלו להשתלט מרחוק על שולחן העבודה המשרדי ולהפוך כל חדר בבית או בכל חלל אחר, לחלק פעיל מהמשרד.

להורדה חינם – לחצו כאן >> תוכנת שליטה מרחוק

  • צ'קים מעוצבים לעסקים

צ'קים מעוצבים לעסקים

24/08/2023|

מה הם צ'קים מעוצבים? צ'קים מעוצבים הינם צ'קים עסקיים עם או בלי לוגו חברה, במגוון צבעים ועיצובים מותאמים לעסקים. שיקים ממוחשבים ופנקסי צ'קים ידניים יכולים להיות מעוצבים בהתאמה לצורכי חברתכם. שימוש בצ'קים מעוצבים מאפשר [...]

  • הדפסת צ'קים לעסקים

הדפסת צ'קים לעסקים – היתרונות!

06/06/2023|

הדפסת צ'קים לעסקים בבית דפוס  כאשר אתם מזמינים צ'קים עסקיים על נייר חלק בחברה שמתמחה בהפקות הדפסת צ'קים לעסקים, אחד היתרונות הבולטים הינו היכולת לבצעה שינויים בהתאמה לכל לקוח. כל השינויים וההתאמות מתבצעים תוך הקפדה [...]